понеделник, 10 март 2014 г.

Мама и аз на Осми март в Щрак-Щрак

Щастлива съм да ви съобщя, че вече фото студиото е факт! :) Официалното откриване беше на 07.03.2014г. Бях поканила близки и приятели, които исках да бъдат с мен на този ден. Какво да ви кажа?! Когато човек получава толкова много усмивки, цветя и подаръци, думите са излишни! Огромно благодаря на всеки един, който ме подкрепя и ме накара да се чувствам специална по някакъв начин!Почерпихме се, поснимахме се, посмяхме се и така... Нямаше как да пропусна мамите и малчуганите и реших да им подаря малка част от любовта си към фотографията. Резултатът е ясен - детски усмивки, щастливи мами и един незабравим празник в деня на майката. Не мога да скрия и щастието, което изпитвах всеки път, когато поредното детенце не искаше да си тръгва, защото беше намерило в студиото своята нова, любима играчка... :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар